Operativa per a socis al Estrella Damm Barcelona Master
El proper dimarts 30 de maig començarà l'Estrella Damm Barcelona Master de Pádel, que reunirà en el nostre Club als millors jugadors del món fins al diumenge 4 de juny. Com en tots els esdeveniments esportius organitzats al Club, el muntatge i la celebració d'aquest causarà alguna modificació en el funcionament habitual del Club.
Canvis en l'accés al Club:
Des del dijous 25 fins al dilluns 5 de juny (tots dos inclosos) l'entrada de vehicles al Club es realitzarà únicament pel carril central, compartint un curt tram amb el sentit contrari. El carril de la dreta i el de motos quedaran tancats.
Pàrquing de Motos:
Del diumenge 28 al dilluns 5 de juny (tots dos inclosos) el pàrquing principal de motos estarà ocupat per la instal·lació d'un village comercial amb expositors i food-trucks. Recomanem aparcar les motos en la vorera exterior del Club per a comoditat dels socis.
Disponibilitat de pistes:
Les necessitats de la competició faran que, des del dissabte 27 i durant tota la setmana vinent fins al divendres 2 de juny, la disponibilitat de pistes per als socis sigui més reduïda.
Entrades per a Socis:
- El Club disposa d'un nombre limitat d'entrades numerades per als socis.
- Els socis han de dirigir-se a la taula situada al costat del control d'entrades, en l'accés a la pista central. Allà, en funció de la disponibilitat, podran retirar la seva entrada mostrant el carnet de soci.
- En abandonar la pista, el soci ha de retornar l'entrada en el control d'accés perquè aquesta pugui ser utilitzada per un altre soci.
- Quan totes les entrades estiguin sent utilitzades pels socis caldrà esperar a que es vagin alliberant per poder accedir a la graderia.
- Si un soci abandona el recinte i desitja tornar més tard, haurà de repetir aquesta operació.
Este
mensaje ha sido enviado a todos los Socios mayores de 16
años.
Si Ud desea darse de baja de este comunicado, puede realizarlo a
través
de este email comunicado@rcpolo.com incluyendo en el asunto "baja"
Confidencialidad: Este correo electrónico
puede contener información estrictamente confidencial y es de uso
exclusivo del destinatario, quedando prohibida a cualquier otra persona
su revelación, copia, distribución, o el ejercicio de cualquier acción
relativa a su contenido. Si ha recibido este correo electrónico por
error, por favor conteste al remitente, y posteriormente proceda a
borrarlo de su sistema. Gracias por su colaboración.